Usklađenost i kodeks etike

Izvrsna usluga klijentima zahtjeva posebnu predanost integritetu, odgovornosti i etičnosti. BDO zahtjeva najviše standarde etike i usklađenosti sa internim politikama i vanjskim zakonima i regulativama. Od svih naših zaposlenika se očekuje da se pridžavaju ključnih vrijednosti BDO-a, te pružaju visoko etičko, radno i profesionalno ponašanje. 

U prilogu se nalazi odluka o imenovanju osobe kojoj se prijavljuju povrede propisa te kontakt podaci osobe: 

MISLAV ZIDAR

Manager / Audit & Assurance

Mobile: +385 91 2395 742

mislav.zidar@.bdo.hr

Radnička cesta 180

VI floor

10000 Zagreb

Odluka o imenovanju osobe kojoj se prijavljuju povrede propisa

Izvješće o transparentnosti 2023.

Izvješće o transparentnosti 2022.

Izvjesce o transparentnosti 2021.

Izvjesce o transparentnosti za 2020.

Izvjesce o transparentnosti za 2019.

Izvjesce o transparentnosti za 2018. - azurirano

Izvjesce o transparentnosti za 2018.

Izvjesce o transparentnosti za 2017.

Izvjesce o transparentnosti za 2016.

Izvjesce o transparentnosti za 2015.

Izvjesce o transparentnosti za 2014.