Metaverzum

Svi smo čuli za metaverzum u nekom kontekstu, ali malo nas može jasno artikulirati što on jest ili što ima potencijal biti. Iako postoji sve veći broj radova i članaka o ovoj temi, velik dio njih ili pretpostavlja već postojeću razinu znanja ili uzima određeni kut ili točku gledišta, poput financijskog fokusa ili fokusa na igre. U našem radu pomažemo vam razdvojiti činjenice od fikcije, sadašnju stvarnost od budućeg potencijala.


PROČITAJTE CIJELO IZVJEŠĆE


Što je metaverzum?

  • Ima mogućnost omogućiti korisnicima interakciju, rad, igru, stvaranje i sudjelovanje u trgovini, simulacijama ili drugim aktivnostima
  • Pruža impresivno iskustvo za korisnike (i stoga mu se može, ali ne mora nužno, pristupiti putem slušalica za virtualnu stvarnost (VR))
  • Ima sposobnost integracije virtualnog i fizičkog svijeta (na primjer korištenjem proširene stvarnosti (AR) ili mješovite stvarnosti (MR)
  • Ima sposobnost uključivanja veza između fizičkog i digitalnog svijeta (na primjer putem digitalnih blizanaca koji se koriste za sigurnu kontrolu pametnih zgrada, gužve, prometa i mnogih drugih situacija u fizičkom svijetu)


(Metaverse) dan u životu (2033.)

  • Kako bismo pomogli u razvoju boljeg razumijevanja metaverzuma, izmislili smo fiktivni lik, Bellu Ashley i opisat ćemo tipičan dan u Bellinom životu 2033. godine.

Izgradnja metaverzuma: od fikcije do činjenice

Pogledajte jednostavan model koji dijeli građevne blokove Metaverse u 4 glavne kategorije koje ćemo redom razmatrati.

  • Svjetovi metaverzuma
  • Virtualni pokretači
  • Omogućivači infrastrukture
  • Orkestracija i interoperabilnost

Inovacija u metaverzumu

Naš tim odabrao je jedanaest studija slučaja tvrtki koje su razvile revolucionarnu tehnologiju ili rješenja koja nas, svaka na svoj način, vode malim korakom prema Metaverzumu budućnosti. Sva četiri naša građevna bloka obuhvaćena su studijama slučaja i naš je cilj istaknuti uzbudljiva i široka kretanja u ovom prostoru, kao i visoke vrijednosti koje investitori koji žele sudjelovati u razvoju Metaverse stavljaju na te poslove.

Prihvaćanje metaverzuma

Zalazimo dublje u to kako će različiti tržišni sektori moći steći poslovnu vrijednost i konkurentsku prednost od metaverzuma, i obrnuto kako one organizacije koje se ne prilagode i ne prihvate Metaverzum mogu u konačnici biti u nepovoljnom položaju.


PROČITAJTE CIJELO IZVJEŠĆE


NAPOMENA: Izvorno objavljen članak pročitajte na stranicama BDO UK.