Obračun plaća i kadrovska administracija

Obračun plaća i kadrovska administracija

Upravljanje plaćama osoblja i obračun plaća

Vi određujete sadržaj naše usluge!

Upravljanje osobljem shvaćamo kao složenu konstrukciju sa širokim spektrom partnera, interesa i zahtjeva.

Oslobodite sebe i svoje zaposlenike aktivnosti vezanih za kadrovsku administraciju.

Od jednostavnog obračuna plaća do potpune digitalne kadrovske administracije, od jednostavnog upita o procjeni složenih činjenica, do izvršenja porezne revizije.

Ne vidimo se kao sustav obračuna plaća za porez na plaće i socijalno osiguranje. Željeli bismo biti vaš snažan partner u upravljanju osobljem i unijeti naše iskustvo i kvalificirane zaposlenike u vaše procese i sustave ili zajedno s vama razgovarati o potencijalima optimizacije.

Oslobodite se za svoju osnovnu djelatnost!

Usluge kadrovske administracije

  • Bruto/neto obračuni
  • Građevinski i kolektivni ugovori o plaćama, ugovori o radu
  • Utvrđivanje i registracija poreza na dohodak
  • Izjave o doprinosima i obavijesti ustanovama socijalnog osiguranja
  • Tekuće vođenje i zatvaranje platnih računa
  • Praćenje minimalne plaće
  • Elektronsko dugoročno arhiviranje za cijelo razdoblje čuvanja
  • Postavljanje i promjena podataka o zaposlenicima
  • Mirovinski planovi poduzeća, kapitalna davanja, naknade u naravi, sudjelovanje zaposlenika, prilozi, zajmovi poslodavca
  • Određivanje i računovodstvo varijabilnih komponenti plaća/plaća, kao npr
  • Obračun plaće po satu i prosječna pohrana (fantomska plaća), prekovremeni sati, prisutnosti i izostanci, računi radnog vremena, bonus plaće, nedjelje, državni praznici, noćni bonusi, okidači, dnevnice, putni troškovi,
  • Nastavak isplate plaća, doprinosa za porodiljnu naknadu, skraćeno radno vrijeme
  • Porezno savjetovanje o plaćama, socijalnom osiguranju i zakonu o zapošljavanju
  • Upućivanje zaposlenika, useljenici/iseljenici
  • (Digitalna) kadrovska administracija i upravljanje zaposlenicima
  • Putni troškovi
  • Sustav ovjeravanja
  • Evaluacija i kontrola
  • Rješenja sučelja za pružanje rezultata u aplikacijama u vlasništvu tvrtke
  • (Elektronsko) davanje naloga za plaćanje
  • Praćenje i izvođenje poreznih revizija
  • Korespondencija s institucijama i uredima
  • Provjera potencijala optimizacije i povećanja učinkovitosti