Provođenje i optimizacija javnog proračuna, gotovinske politike i računovodstva

Obično se promjena proračuna i računovodstva nadopunjuje elementima reforme kako bi se poboljšala ekonomska učinkovitost u administraciji i uskladili s ciljevima. To uključuje sadržajne, organizacijske i tehnološke promjene koje nadilaze prilagodbe potrebne za usklađenost s formalnim zahtjevima.

U svjetlu početnih iskustava, valja reći da velika stručna, organizacijska i tehnička očekivanja nisu u potpunosti ispunjena.

Konkretno, integracija različitih elemenata reforme u kontekstu sveobuhvatnog sustava planiranja i kontrole uprave i politike nije svugdje uspješno dovršena.

Iskusni tim BDO-a specijaliziran je za uvođenje i ciljani razvoj proračunskih, računovodstvenih i kontrolnih sustava u saveznim državama, općinama i neprofitnim institucijama. Fokus naših usluga je na poboljšanju i povezivanju instrumenata i procedura vanjskog i internog računovodstva.

  • Kreiranje profesionalnih i informatičkih koncepata u vanjskom i internom računovodstvu
  • Praćenje i kontrola računovodstvenih projekata usmjereno na kvalitetu i rizik – na primjer, kroz osiguranje kvalitete funkcionalnih i IT koncepata koje su kreirali klijenti, dobavljači sustava i integratori
  • Modeliranje procesa planiranja, tekuće poslovno računovodstvo i izrada godišnjih financijskih izvještaja
  • Podrška stalnom poboljšanju kvalitete informacija u planiranju i financijskim izvještajima
  • Podrška za administrativne poslove u procesu tranzicije, kao što je podrška za početnu inventarizaciju imovine i vrednovanje ili pomoć u izradi prvih planova
  • Savjeti za uvođenje konsolidiranih financijskih izvještaja
  • Uvođenje sustava kontrole i izvještavanja – na primjer, sadržajni, organizacijski i tehnički dizajn integriranog, usmjerenog na učinke sustava mjerenja ciljeva i učinka
  • Provedba edukacije s obzirom na navedene teme

Zanima vas više o ovoj temi? Kontaktirajte nas!