This site uses cookies to provide you with a more responsive and personalised service. By using this site you agree to our use of cookies. Please read our PRIVACY POLICY for more information on the cookies we use and how to delete or block them.
  • Usklađenost i kodeks etike

Usklađenost i etika

Izvrsna usluga klijentima zahtjeva posebnu predanost integritetu, odgovornosti i etičnosti. BDO zahtjeva najviše standarde etike i usklađenosti sa internim politikama i vanjskim zakonima i regulativama. Od svih naših zaposlenika se očekuje da se pridžavaju ključnih vrijednosti BDO-a, te pružaju visoko etičko, radno i profesionalno ponašanje. 

Izvjesce o transparentnosti za 2019.

Izvjesce o transparentnosti za 2018. - azurirano

Izvjesce o transparentnosti za 2018.

Izvjesce o transparentnosti za 2017.

izvjesce-o-transparentnosti_2016

IZVJESCE-O-TRANSPARENTNOSTI_2015

bdo_izvj_o_transparentnosti_1